Home Stiri Netflix, două zile „la liber”. Compania încearcă o nouă strategie pentru atragerea abonaților

Netflix, două zile „la liber”. Compania încearcă o nouă strategie pentru atragerea abonaților

0
0

Două zile gratuite de Netflix. Platforma încearcă să atragă abonați noi și va oferi acces la întreg conținutul pentru două zile, scrie news.ro.

Sub titlul de „StreamFest”, orice utilizator poate vedea gratis toate producțiile timp de două zile. „Testul” celor de la Netflix va debuta în decembrie și va fi disponibil, pentru început, doar în India. Ulterior va fi extins și în alte țări.

Netflix, la fel ca alte companii, a renunțat la cele 30 de zile drept perioadă de testare, iar StreamFest poate fi percepută ca o perioadă de probă de scurtă durată.

De asemenea, compania din America a eliminat temporar paywall-ul pentru unele producții proprii. Totodată, în ultima perioadă au venit pe platformă 2,2 milioane de noi utilizatori, o diferență față de așteptările oficiale de 2,5 milioane.

Totuși, veniturile celor de la Netflix au crescut în ultima perioadă. Compania americană a ajuns la câștiguri de 6,44 miliarde de dolari.



Jobs Database
Arata mai multe articole din Stiri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vezi si

The Queen’s Gambit face furori pe Netflix. E cea mai urmărită miniserie

Miniseria The Queen’s Gambit este în trending pe Netflix. A fost urmărită de 62 de milioan…