Veste bună pentru fanii jocului Assassin’s Creed. Netflix a realizat un parteneriat cu compania de jocuri Ubisoft și va crea o serie animată a jocului, scrie adweek.com.
Cele două companii nu se află la prima colaborare. Au mai lucrat împreună la o adaptare cinematografică a jocului Tom Clancy’s The Division. Producția, însă, nu a fost lansată încă.
Primul joc Assassin’s Creed a debutat în 2007, iar de atunci franciza încasat 155 de milioane de euro pentru jocurile vândute în lume. În total sunt 11 titluri, cel mai recent fiind Assassin’s Creed: Valhalla, care se va lansa luna viitoare.
Peter Friedlander, vicepreședinte Netflix, despre colaborarea cu Ubisoft, via adweek:
„Suntem încântați să colaborăm cu Ubisoft și să aducem la viață povestea bogată pentru care Assassin’s Creed este iubită. Din lumile sale istorice uluitoare și atracția globală masivă ca una dintre cele mai bine vândute francize de jocuri video din toate timpurile, ne-am angajat să creăm cu atenție divertisment epic și palpitant bazat pe acest IP distinct și să oferim o varietate mai profundă pentru fani și membrii noștri din întreaga lume.”
De menționat că pentru Netflix nu este primul acord de acest gen. La sfârșitul anului trecut, reprezentanții serviciului de streaming au creat un serial de jocuri video după romanul fantastic al lui Henry Cavill, The Witcher. Producția a avut un succes răsunător în America, fiind urmărită de 76 de milioane de americani în primele patru săptămâni de la lansare.