AUDIENȚE. Cum se descurcă noul serial turcesc de la Kanal D? La răscruce, telenovelă care se difuzează la miezul nopții (23:50-01:05), a fost lider de audiență joi seara.
Kanal D a câștigat țara și orașele, dar a pierdut tinerii în favoarea Pro TV, pe intervalul serialului.
Peste jumătate de milion de oameni din toată țara s-au uitat, în fiecare minut, la producția postului Dogan.
Difuzat imediat după Survivor, serialul a atras aproape 300.000 de persoane din mediul urban și peste 100.000 de tineri.
Pro TV, liderul pe segmentul comercial de la ora respectivă, a înregistrat o audiență medie de aproape 150.000 de persoane tinere.
Când la Kanal D era „La răscruce”, locul trei în topul audiențelor a fost ocupat de Antena 1 – la nivel național și pe segmentul tânăr. În schimb, a fost pe cinci la orașe, sub Antena 3.
Pro TV a avut finalul filmului Broken Arrow și Știrile de Noapte, pe intervalul de intersecție cu serialul Kanal D.
Antena 1 a avut finalul filmului Teroare în Istanbul și Observatorul de Noapte, pe intervalul „La răscruce”.
Citește și: Nou serial turcesc la Kanal D. Două zile pe săptămână, după Survivor