Home Stiri ANALIZĂ Netflix. Spune ce erou Marvel îți place ca știi la ce seriale să te mai uiți

ANALIZĂ Netflix. Spune ce erou Marvel îți place ca știi la ce seriale să te mai uiți

0
0

Comedii, acțiune sau horror? Netflix vrea să renunțe la preconcepțiile privind genuri de seriale și lucrează la algoritmi care să vină cu altfel de recomandări. Mai mult de 80% din producțiile Netflix sunt descoperite prin intermediul recomandărilor, spun reprezentanții companiei.

Unul din cinci fani ai Stranger Things nici măcar nu erau fani ai genului horror înainte să descopere acest serial. La fel și în cazul Black Mirror: unul din șapte fani ai serialului nu era atras de zona SF.

„La Netflix, știm că genurile sunt doar o chestiune de „împachetare”, de aceea noi lucrăm să creăm algoritmi care sa-i ajute pe membri să renunțe la aceste noțiuni preconcepute și dorim să le fie cât mai ușor să găsească povești pe care să le iubească, chiar în cele mai neașteptate locuri”, a spus Todd Yellin, reprezentant al Netflix.

Netflix a descoperit modele interesante în ce-i privește pe fanii pasionați de universul Marvel.

Fanii Daredavil sunt interesați de producțiile cu anti eroi, de genul House of Cards sau de producții precum Bloodline. Le mai plac seriale precum Breaking Bad sau Dexter.

Jessica Jones este pentru cei cărora le plac serialele cu umor isteț, precum Masters of None, Friends sau John Mulaney: The Comeback Kid. Dar și seriale cu femei puternice în rol principal, ca Orange is The New Black. La acestea se adaugă și thrillerul psihologic Makeing a Murder.

Fanii Luke Cage mai sunt atrași și de Black Mirror, Narcos, The Walking Dead sau Amanda Knox.

Iron Fist are fani interesați și de Love, Shameless sau 13 Reasons Why

Cum a creat Netflix studiul: 

Netflix a analizat obiceiul de consum al membrilor care nu au urmărit niciodată producții cu supereroi înainte de a se uita la una din cele patru seriale Marvel, găzduite în prezent de platforma video. Acest lucru a fost făcut pentru a identifica cele mai urmărite zece seriale la nivel global. Analiza a fost făcută în peste 40 de țări, în perioada 2015 – 2017.



Jobs Database
Arata mai multe articole din Stiri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vezi si

NASA: Culisele inovațiilor, un nou documentar debutează la National Geographic

Televiziunea National Geographic lansează astăzi seria „NASA: Culisele Inovațiilor”. Premi…