Deși reticent în ce privește datele de audiență, Netflix ne anunță că Stranger Things, sezonul trei lansat pe 4 iulie, a obținut cifre record.
În primele patru zile de la lansarea serialului, Stranger Things a devenit deja cea mai urmărită producție originală de pe Netflix, anunță Variety.
Netflix anunță că, în doar patru zile, 40,7 milioane de conturi de Netflix au urmărit cel puțin o parte din sezonul trei Stranger Things. (Netflix contabilizează o vizionare dacă un membru a văzut cel puțin 70% dintr-un episod sau cel puțin 70% dintr-un film).
Aceasta este cea mai mare audiență obținută într-un timp atât de scurt de un original Netflix, informează sursa citată.
Platforma anunță și că 18,2 milioane de conturi au terminat deja de văzut întregul sezon format din opt episoade.
Ca o comparație, Netflix a anunțat, în luna aprilie, că serialul The Umbrella Academy a fost vizionat de peste 45 de milioane de conturi într-o lună. Iar Sex Education a ajuns la 40 de milioane de conturi pe parcursul mai multor luni.
Iată că Stranger Things 3 a ajuns la aceste vârfuri în mai puțin de o săptămână.
Netflix are în jur de 149 de milioane de abonați în toată lumea, potrivit datelor pe primul trimestru din 2019.