Home Seriale TV INTERVIU. Alexandra Hash, CEO-ul companiei care a produs Teambuilding şi Miami Bici 2: „Publicul de film în 2025 este mult mai pretenţios faţă de acum câţiva ani, pentru că este o avalanşă de content”

INTERVIU. Alexandra Hash, CEO-ul companiei care a produs Teambuilding şi Miami Bici 2: „Publicul de film în 2025 este mult mai pretenţios faţă de acum câţiva ani, pentru că este o avalanşă de content”

0
0

INTERVIU. „Publicul de film în 2025 este mult mai pretenţios faţă de acum câţiva ani pentru că este o avalanşă de content”, povesteşte Alexandra Hash, CEO Vidra Productions, într-un interviu pentru Paginademedia.ro.

Vidra Productions este compania care a dus în cinematografe filme precum Teambuilding, Miami Bici 2, Tati Part-Time sau Candidatul Perfect. Compania este co-fondată de Matei Dima (cunoscut ca BRomania) şi condusă de Alexandra Hash.

Alexandra Hash a povestit despre cum arată publicul de cinema în 2025, cum se construieşte un film de succes în România şi ce urmează în portofoliul Vidra.

„Pregătim mai multe glume pentru mai multă lume, dar vom face, în premieră, şi un proiect de suflet, inspirat după o poveste adevărată”, a spus Alexandra.

Jurnalist de profesie, Alexandra Hash a absolvit Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (FJSC) şi a devenit antreprenor la 21 de ani şi, de-a lungul timpului, a acumulat experienţă în producţie, scenaristică şi management.

A fost unul dintre scenariştii emisiunii de comedie „iComedy”, difuzată de Antena 1.

Alexandra Hash este producătorul din spatele producţii „Teambuilding”, „Tati Part-Time” şi „Buzz House” au fost dezvoltate sub coordonarea sa, în cadrul Vidra Productions.

Pe lângă activitatea din film, Alexandra este şi degustător si jurnalist de vinuri şi a lucrat o perioadă în industria vinului, domeniu care rămâne una dintre pasiunile sale personale. Împreună cu Alina Iancu a co-fondat Revino – targ de vinuri si platforma pentru enoturism şi CrameRomania.ro, o baza de date cu producătorii de vin autohton.

CEO-ul Vidra a mai spus:

„Noi susţinem filmele de cinema şi credem că nimic nu se compară cu energia unor sute de oameni care râd împreună, oftează împreună şi pleacă din sală cu acel good vibe pe care vrem să-l transmitem.

Cinemaul nu va muri niciodată pentru că este mai mult decât un loc în care vezi un film.”

Detalii, în interviul de mai jos:

Paginademedia.ro: Cum ai descrie publicul românesc de film în 2025?

Alexandra Hash: Publicul de film în 2025 este mult mai pretenţios faţă de acum câţiva ani pentru că este o avalanşă de content.

Îşi triază conţinutul mai bine, este mai greu de satisfăcut, iar asta a dus la ridicarea unor standarde în industrie.

Paginademedia.ro: Filmele comerciale duc presiunea încasărilor, dar sunt adesea blamate tocmai pentru succesul lor. Cum gândiţi un film, astfel încât să devină hit?

Alexandra Hash: Toate filmele produse de Vidra au fost finanţate independent, din banii noştri. Pentru ca asta să se poată întâmpla în continuare, fiecare reuşită creează şansa următorului proiect.

Ne gândim mereu la public — adaptăm ideile şi execuţia astfel încât mesajul să ajungă cât mai uşor la cât mai multă lume.

Am auzit des că sunt blamate şi, deşi înţeleg şi respect diferenţele de opinie, în acest caz noi nu am făcut decât să punem bazele unei noi industrii pentru România modernă, să creăm si să susţinem zeci, sute de locuri de muncă şi totul în timp ce facem oamenii să zâmbească.

Paginademedia.ro: Vă este vreodată teamă de reacţia publicului? Cum gestionaţi feedback-ul?

Alexandra Hash: Avem emoţii la fiecare lansare. De aceea, de câte ori avem posibilitatea, organizăm focus groups înainte de premiera oficială.

Strângem feedback din toate direcţiile posibile şi implementăm tot ce putem. Ne interesează sincer reacţiile – nu doar cifrele.

Paginademedia.ro: Sunteţi cunoscuţi drept trend-setteri în zona filmului românesc comercial. Dar aţi avut şi insuccese?

Alexandra Hash: Evident. Dar cred că din insuccese înveţi cel mai mult. Pe termen lung, te fac mai atent, mai pregătit şi mai conectat la ce vrea publicul.

Paginademedia.ro: Cât de mare este competiţia pe piaţa românească acum, comparativ cu momentul în care aţi început?

Alexandra Hash: Nu i-aş spune competiţie. Noi ne-am dorit de la început – şi am încurajat constant – să existe cât mai multe filme româneşti pentru public.

Într-adevăr, când am început noi, în 2019, filmele comerciale erau rare. Acum, ca orice trend, a devenit popular. Ne dorim să vedem cât mai multă calitate românească pe marile ecrane.

Paginademedia.ro: Care sunt, în opinia ta, ingredientele cheie ale unui film românesc de succes în 2025? Ce face diferenţa între un film care merge bine şi unul care explodează?

Alexandra Hash: Să rezoneze cu publicul, să aibă o execuţie foarte, foarte, foarte bună şi o poveste interesantă. Dacă este comedie, să aibă şi glumele inovative.

Paginademedia.ro: De ce continuaţi să mizaţi pe filme lansate în cinema, când o parte din industrie se orientează direct către streaming?

Alexandra Hash: Noi susţinem filmele de cinema şi credem că nimic nu se compară cu energia unor sute de oameni care râd împreună, oftează împreună şi pleacă din sală cu acel good vibe pe care vrem să-l transmitem.

Cinemaul nu va muri niciodată pentru că este mai mult decât un loc în care vezi un film, asta evident că poţi să o faci şi acasă, cinemaul este locul în care te duci să te încarci cu energie de la alţi oameni alături de care trăieşti aceleaşi sentimente, este ceva aproape magic.

Paginademedia.ro: Ce pregătiţi pentru 2025? Ne poţi da un teaser?

Alexandra Hash: Pregătim mai multe glume pentru mai multă lume, dar vom face, în premieră, şi un proiect de suflet, inspirat după o poveste adevărată.



Jobs Database
Arata mai multe articole din Seriale TV

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vezi si

Clubul Micilor Castane – o nouă aventură prietenoasă începe la JimJam

Cei mai mici telespectatori sunt așteptați zilnic la JimJam să descopere un nou serial ado…